Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Fernie, uselt med snö!?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mattmar" data-source="post: 104008" data-attributes="member: 35534"><p>Ja, vad ska man säga?</p><p>Så gott som all snö är borta och om det inte kommer någon snö innan helgen kanske dom stänger ner systemet helt tills det börjar snöa igen.. Dom säger att det ska komma snö till helgen men jag som befinner mig på plats vet att det är vårväder och kommer att krävas en hel del snö o kyla för att det ska bli åkdugligt...</p><p>Men det snöar o andra sidan jävligt mycket när det snöar så det är väl bara att vänta och hålla tummarna..</p><p> Trevlig resa!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mattmar, post: 104008, member: 35534"] Ja, vad ska man säga? Så gott som all snö är borta och om det inte kommer någon snö innan helgen kanske dom stänger ner systemet helt tills det börjar snöa igen.. Dom säger att det ska komma snö till helgen men jag som befinner mig på plats vet att det är vårväder och kommer att krävas en hel del snö o kyla för att det ska bli åkdugligt... Men det snöar o andra sidan jävligt mycket när det snöar så det är väl bara att vänta och hålla tummarna.. Trevlig resa! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Fernie, uselt med snö!?!
Tillbaka
Topp