Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Fernie, uselt med snö!?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="adamoscarson" data-source="post: 104011" data-attributes="member: 44803"><p>Ar i Fernie nu, kom i fredags. Det ar helt bedrovligt illa assa, och enligt rapporterna verkar det som att det inte kommer bli battre de narmnasta tva veckorna. Kanns javligt surt att ha dragit hit a brant en massa pengar pa att inte gora nagot... Drog till Kicking Horse igar, de hade visserligen sno, men slaskig pa botten och hard dar uppe samt dimma och flatljus... Blir det inte battre snart sa borjar jag grata. Varfor maste jag altid vara sa javla otursforfoljd???? </p><p></p><p>Forresten, nagon i Fernie som har en plats over den 19-24 feb? DEn condon vi har ar uthyrd da sa vi maste hitta nagot annat for de dagarna. Skicka ett e-mail till adam.oscarson@spray.se</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="adamoscarson, post: 104011, member: 44803"] Ar i Fernie nu, kom i fredags. Det ar helt bedrovligt illa assa, och enligt rapporterna verkar det som att det inte kommer bli battre de narmnasta tva veckorna. Kanns javligt surt att ha dragit hit a brant en massa pengar pa att inte gora nagot... Drog till Kicking Horse igar, de hade visserligen sno, men slaskig pa botten och hard dar uppe samt dimma och flatljus... Blir det inte battre snart sa borjar jag grata. Varfor maste jag altid vara sa javla otursforfoljd???? Forresten, nagon i Fernie som har en plats over den 19-24 feb? DEn condon vi har ar uthyrd da sa vi maste hitta nagot annat for de dagarna. Skicka ett e-mail till adam.oscarson@spray.se [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Fernie, uselt med snö!?!
Tillbaka
Topp