Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Fernie!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bjorn_Viggo_Andersen" data-source="post: 7912" data-attributes="member: 14276"><p>Hei alle sammen!</p><p></p><p>Er det noen som har leid leilighet i Fernie før?</p><p></p><p>Jeg fikk akkuratt tilbud om et rom i en kjeller, hvor man deler kjøkken, bad osv med 2 andre. Gangavstand til sentrum. Dette skal jeg betalte 350$ for i måneden. Høres dette rimelig ut??????</p><p>Eller er det kanskje bedre å skaffe et sted å bo når jeg kommer bort der?</p><p></p><p>Hva slags avtaler kan man lage med huseiere når jeg ikke kommer til Fernie før i desember? Noen som har erfaring?</p><p></p><p>Også..om det er noen som skal til Fernie for sesongen hør av dere! Jeg er en 24 år gammel skigal fyr fra Norge---.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bjorn_Viggo_Andersen, post: 7912, member: 14276"] Hei alle sammen! Er det noen som har leid leilighet i Fernie før? Jeg fikk akkuratt tilbud om et rom i en kjeller, hvor man deler kjøkken, bad osv med 2 andre. Gangavstand til sentrum. Dette skal jeg betalte 350$ for i måneden. Høres dette rimelig ut?????? Eller er det kanskje bedre å skaffe et sted å bo når jeg kommer bort der? Hva slags avtaler kan man lage med huseiere når jeg ikke kommer til Fernie før i desember? Noen som har erfaring? Også..om det er noen som skal til Fernie for sesongen hør av dere! Jeg er en 24 år gammel skigal fyr fra Norge---. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Fernie!!
Tillbaka
Topp