Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
fernie
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DanneL" data-source="post: 356503" data-attributes="member: 14928"><p>eftersom dom flesta trådar angående detta dött ut eller liknande startat jag en igen! </p><p></p><p>några här som är som jag ensama för att åka iväg oh säsonga i Fernie i vinter och försöker få ihop någonstans att bo? så då tycker jag att man borde ju kunna gå ihop och göra det lättare för alla och hyra ett hus isstället? då rum verkar nästan vara omöjligt att komma över iallafall på fernie forumet!</p><p></p><p>kollat upp lite hus på internet som verkar lovande! så om någon är sugen är det bara att säga till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DanneL, post: 356503, member: 14928"] eftersom dom flesta trådar angående detta dött ut eller liknande startat jag en igen! några här som är som jag ensama för att åka iväg oh säsonga i Fernie i vinter och försöker få ihop någonstans att bo? så då tycker jag att man borde ju kunna gå ihop och göra det lättare för alla och hyra ett hus isstället? då rum verkar nästan vara omöjligt att komma över iallafall på fernie forumet! kollat upp lite hus på internet som verkar lovande! så om någon är sugen är det bara att säga till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
fernie
Tillbaka
Topp