Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Fernie?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hallmountain" data-source="post: 414788" data-attributes="member: 61234"><p>Angående catskiing och heliskiing så finns det ett flertal alternativ. Problemet kan vara att Fernie just nu (och resterande delen av säsongen) är väldigt lavinkänsligt pga av ett riktigt svagt snölager från mitten av december. Åkningen är helt underbar men också väldigt farlig vilket cat/heliföretagarna har stor respekt för (och tur är väl det iofs). Ett sällskap jag talade med i Fernie (jag kom därifrån i förrgår) var mycket nöjda med den catskiing de haft men tyvärr valde företaget att åka på ett mycket flackt fjäll pga lavinrisken. </p><p></p><p>Hur som helst, Fernie är helt underbart i år och ni kommer få trevliga dagar. Fernie ski resort lever helt upp till sin slogan "Legendary powder". Se upp var ni åker bara, det har varit en del lavinincidenter i området iår.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hallmountain, post: 414788, member: 61234"] Angående catskiing och heliskiing så finns det ett flertal alternativ. Problemet kan vara att Fernie just nu (och resterande delen av säsongen) är väldigt lavinkänsligt pga av ett riktigt svagt snölager från mitten av december. Åkningen är helt underbar men också väldigt farlig vilket cat/heliföretagarna har stor respekt för (och tur är väl det iofs). Ett sällskap jag talade med i Fernie (jag kom därifrån i förrgår) var mycket nöjda med den catskiing de haft men tyvärr valde företaget att åka på ett mycket flackt fjäll pga lavinrisken. Hur som helst, Fernie är helt underbart i år och ni kommer få trevliga dagar. Fernie ski resort lever helt upp till sin slogan "Legendary powder". Se upp var ni åker bara, det har varit en del lavinincidenter i området iår. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Fernie?
Tillbaka
Topp