Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Fest i St.Anton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="runar" data-source="post: 404722" data-attributes="member: 66188"><p>Haus Schuler ligger ca. 200 meter från centrum, så på knappt fem minuter står du mitt på huvudgatan omringad av uteställen och matbutiker.. </p><p></p><p>Jag bodde på Schuler förra året och var riktigt nöjd. Det är ett litet mysigt hotell/pensionat, som ligger nära centrum och lift och ägaren "fru schuler" är riktigt snäll och trevlig! Helt random kom hon upp ibland till vår studio (riktigt fräsch, nyrenoverad) och städade, bäddade, plockade ner och satte på diskmaskinen m.m. </p><p>Hon lät oss även ta in en fjärde person (en kompis som kom på besök från ischgl) i två nätter i vårt 3 bäddsrum, och vi behövde inte betala en spänn.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="runar, post: 404722, member: 66188"] Haus Schuler ligger ca. 200 meter från centrum, så på knappt fem minuter står du mitt på huvudgatan omringad av uteställen och matbutiker.. Jag bodde på Schuler förra året och var riktigt nöjd. Det är ett litet mysigt hotell/pensionat, som ligger nära centrum och lift och ägaren "fru schuler" är riktigt snäll och trevlig! Helt random kom hon upp ibland till vår studio (riktigt fräsch, nyrenoverad) och städade, bäddade, plockade ner och satte på diskmaskinen m.m. Hon lät oss även ta in en fjärde person (en kompis som kom på besök från ischgl) i två nätter i vårt 3 bäddsrum, och vi behövde inte betala en spänn. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Fest i St.Anton?
Tillbaka
Topp