Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Feta eller fetare lagg?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 223484" data-attributes="member: 46762"><p>Det är tur att du har en stor portion humor Nenne, hehe...</p><p></p><p>178:erna är/var nog bättre allroundlagg, men vem vill ha allroundlagg? 185 är ju 2mm bredare, 2MM!!! Well-hung var ordet...</p><p></p><p>Angående Mr. Morrison så menade jag att jag blev imponerad om han dräpte linjer med så pass mjuka skidor... OM jag drar till Alaska vill jag nog ha skidor med styvhet åt M103-hållet... När jag vill åka rakt vill jag kunna åka rakt!</p><p></p><p>Angåendebakgrundsfakta och så så menade jag det som står på din profil... En enkel titt där så hade jag ju sett namn och att du tom. har skägg!</p><p></p><p>Det är kanske jag som skall krypa ner i soffan med en Ben&Jerrys och lite Sex and the City...</p><p></p><p>Vad finns det mer för mjuka skidor? Det finns väl mer skidor som betonar hårdhet än det finns de som profileras som mjuka... Gamla Pocket Rocker var ju kända för att vara mjuka, hur är det med nya Gun Lab i 188, de är väl inte mjuka?</p><p></p><p>Hasse, du har väl sagt att Hendryx är ganska mjuka, vilka modeller är mjuka? Rhinon är ävl inte mjuk?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 223484, member: 46762"] Det är tur att du har en stor portion humor Nenne, hehe... 178:erna är/var nog bättre allroundlagg, men vem vill ha allroundlagg? 185 är ju 2mm bredare, 2MM!!! Well-hung var ordet... Angående Mr. Morrison så menade jag att jag blev imponerad om han dräpte linjer med så pass mjuka skidor... OM jag drar till Alaska vill jag nog ha skidor med styvhet åt M103-hållet... När jag vill åka rakt vill jag kunna åka rakt! Angåendebakgrundsfakta och så så menade jag det som står på din profil... En enkel titt där så hade jag ju sett namn och att du tom. har skägg! Det är kanske jag som skall krypa ner i soffan med en Ben&Jerrys och lite Sex and the City... Vad finns det mer för mjuka skidor? Det finns väl mer skidor som betonar hårdhet än det finns de som profileras som mjuka... Gamla Pocket Rocker var ju kända för att vara mjuka, hur är det med nya Gun Lab i 188, de är väl inte mjuka? Hasse, du har väl sagt att Hendryx är ganska mjuka, vilka modeller är mjuka? Rhinon är ävl inte mjuk? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Feta eller fetare lagg?
Tillbaka
Topp