Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Feta eller fetare lagg?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 223592" data-attributes="member: 46762"><p>Du har rätt Nenne, kolla på Spatula och DP Lotus 138 för att få in tänket...</p><p></p><p>Har de kopierat 138:an rakt av? Nee, lika bra kärna och spänst? Shit, vilka fuling! Stäm dem säger jag!</p><p></p><p>Jag har redan frågat Henrik om jag kan få testa ett par Hendryx i en isig Flottsbro, om de är bra på kant så kan jag nästan tänka mig att köpa ett par. Surfet och flytet tror jag duger om han har fått till ett grymt kantgrepp... Kantgrepp är ju en bisak, så flytet, det primära borde vara sweet...</p><p></p><p>Dock ligger lotus 120 först på listen. Blir det säsong blir det DP, inget snack...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 223592, member: 46762"] Du har rätt Nenne, kolla på Spatula och DP Lotus 138 för att få in tänket... Har de kopierat 138:an rakt av? Nee, lika bra kärna och spänst? Shit, vilka fuling! Stäm dem säger jag! Jag har redan frågat Henrik om jag kan få testa ett par Hendryx i en isig Flottsbro, om de är bra på kant så kan jag nästan tänka mig att köpa ett par. Surfet och flytet tror jag duger om han har fått till ett grymt kantgrepp... Kantgrepp är ju en bisak, så flytet, det primära borde vara sweet... Dock ligger lotus 120 först på listen. Blir det säsong blir det DP, inget snack... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Feta eller fetare lagg?
Tillbaka
Topp