Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Feta eller fetare lagg?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 223747" data-attributes="member: 46762"><p>Vad tusan, här stack jag till gymmet och körde lite ben för att mildra skidsuget, så har ni inte kommit längre i disskusionen... Illa var ordet.</p><p></p><p>Sumo i 190 kan nog vara trevligt, dock tror jag att man kan hitta bättre skidor för så mycket pengar... Men helt klart intressant om man ser ett par i ett demoställ. Som om det händer!</p><p></p><p>Jag bad om att få mina BC monterade för 315 mm's sula, gissa om tankarna gick då jag kom hem från garaget med ett par 304 mm's pjäxor. Med bakdelen längst fram funkade det dock perfekt och mittpunkten hamnade faktiskt inte helt fel. Lite mer switch tvingas man väl köra, men vad tusan... Pjäxorna sitter iaf. tajt och fint, dock ska jag nog gå till garaget och trycka högerskon lite vid stortån... </p><p></p><p>Den där 36-håls skidan måste ha varit ganska lätt, kan inte ha varit mycket trä kvar i den, mest epoxy och lim va? Eller hur tusan är det man pluggar, skall man eller skall man absolut inte ha epoxy?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 223747, member: 46762"] Vad tusan, här stack jag till gymmet och körde lite ben för att mildra skidsuget, så har ni inte kommit längre i disskusionen... Illa var ordet. Sumo i 190 kan nog vara trevligt, dock tror jag att man kan hitta bättre skidor för så mycket pengar... Men helt klart intressant om man ser ett par i ett demoställ. Som om det händer! Jag bad om att få mina BC monterade för 315 mm's sula, gissa om tankarna gick då jag kom hem från garaget med ett par 304 mm's pjäxor. Med bakdelen längst fram funkade det dock perfekt och mittpunkten hamnade faktiskt inte helt fel. Lite mer switch tvingas man väl köra, men vad tusan... Pjäxorna sitter iaf. tajt och fint, dock ska jag nog gå till garaget och trycka högerskon lite vid stortån... Den där 36-håls skidan måste ha varit ganska lätt, kan inte ha varit mycket trä kvar i den, mest epoxy och lim va? Eller hur tusan är det man pluggar, skall man eller skall man absolut inte ha epoxy? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Feta eller fetare lagg?
Tillbaka
Topp