Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Feta eller fetare lagg?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jins" data-source="post: 223771" data-attributes="member: 51016"><p>Har försökt hänga med i era livliga diskussioner, för jag ska också införskaffa ett par feta fetingar! Det är nämnligen så att jag far snart över till nordamerikas och Kanadas puder.</p><p>Ska köpa en skida som endast ska användas på pudret, har ett par PE till parken och pisten.</p><p>Funderar på k2s AK Enemy, men den där ponton verkar köttig, so what do you pros say?</p><p></p><p>J</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jins, post: 223771, member: 51016"] Har försökt hänga med i era livliga diskussioner, för jag ska också införskaffa ett par feta fetingar! Det är nämnligen så att jag far snart över till nordamerikas och Kanadas puder. Ska köpa en skida som endast ska användas på pudret, har ett par PE till parken och pisten. Funderar på k2s AK Enemy, men den där ponton verkar köttig, so what do you pros say? J [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Feta eller fetare lagg?
Tillbaka
Topp