Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Feta eller fetare lagg?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="robRhino" data-source="post: 223960" data-attributes="member: 14657"><p>Varför skulle man inte kunna göra fakilandningar med Pontoonerna? Funkar helt klart!( Var själv på plats när amrikanarna filmade lite i stuben och droppade en ca 7m klippa faki). Skämt o sido Pontoonerna är en grym skida som funkar hur grymt som helst på andra ställen än Alaska! Tillbaka till tråden.Tycker att du ska satsa på Ak:n och helst i 189cm har själv kört den under dom 3 senaste säsongerna. Det är en grymt lättåkt "feting" därför tror jag att du inte kommer att bli missnöjd med 189 + att om du skall åka till den gammla pärlan som ni skriver om så håller jag med Hasse, om att det behövs yta under laggen då de flesta åk är riktigt stora åk.(inte mycket skogsåkning) 179 kan väl också funka då du är ganska lätt, men.....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="robRhino, post: 223960, member: 14657"] Varför skulle man inte kunna göra fakilandningar med Pontoonerna? Funkar helt klart!( Var själv på plats när amrikanarna filmade lite i stuben och droppade en ca 7m klippa faki). Skämt o sido Pontoonerna är en grym skida som funkar hur grymt som helst på andra ställen än Alaska! Tillbaka till tråden.Tycker att du ska satsa på Ak:n och helst i 189cm har själv kört den under dom 3 senaste säsongerna. Det är en grymt lättåkt "feting" därför tror jag att du inte kommer att bli missnöjd med 189 + att om du skall åka till den gammla pärlan som ni skriver om så håller jag med Hasse, om att det behövs yta under laggen då de flesta åk är riktigt stora åk.(inte mycket skogsåkning) 179 kan väl också funka då du är ganska lätt, men..... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Feta eller fetare lagg?
Tillbaka
Topp