Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Feta eller fetare lagg?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 225191" data-attributes="member: 13861"><p>Ja och nej skulle jag väl säga där. Har en polare som kör för K2 Telemark och flera av dom skidor han åkte på i vintras kan du helt klart inte hitta i butiken. Nu rör det sig väl egentligen mest om modifieringar på existerande modeller som t.ex. flex och extra tip och tail rocker. Han hade två olika varianter på Pontoon, en med rocker bak och fram, och en med bara fram. Likadant med Made'n AK (AK Enemy för att vara helt korrekt och anal). Så dom lagg Seth körde på kan faktiskt ha varit ett par AK men med extra mycket rocker. Det par som min polare har kört på har en löjligt uppböjd tip rocker, ser helt galet ut faktiskt. Så visst gör K2 en de specialmodeller för sitt team men det är inte i närheten av vad t.ex Salomon håller på med.</p><p></p><p></p><p>Yeah right! Och jag är James Bond...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 225191, member: 13861"] Ja och nej skulle jag väl säga där. Har en polare som kör för K2 Telemark och flera av dom skidor han åkte på i vintras kan du helt klart inte hitta i butiken. Nu rör det sig väl egentligen mest om modifieringar på existerande modeller som t.ex. flex och extra tip och tail rocker. Han hade två olika varianter på Pontoon, en med rocker bak och fram, och en med bara fram. Likadant med Made'n AK (AK Enemy för att vara helt korrekt och anal). Så dom lagg Seth körde på kan faktiskt ha varit ett par AK men med extra mycket rocker. Det par som min polare har kört på har en löjligt uppböjd tip rocker, ser helt galet ut faktiskt. Så visst gör K2 en de specialmodeller för sitt team men det är inte i närheten av vad t.ex Salomon håller på med. Yeah right! Och jag är James Bond... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Feta eller fetare lagg?
Tillbaka
Topp