Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Feta lagg är överreklamerat
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="balanselius" data-source="post: 116546"><p>Eftersom det är ditt första inlägg skall jag vara snäll. Vad var det för förhållanden du testade i, vad väger du och vilken typ av åkare , var det första gången du provade lite bredare skidor? Inget av dessa är angivet. </p><p>Tänk dig att en person som precis tagit körkort får provköra en Rolls-Royce och en Mercedes S-klass på en rallybana, efteråt säger han :"lyxbilar är överreklamerat, de var inte bättre än min mammas Volvo S40" har han rätt då? </p><p> Du har dömt en hel skidkategori baserat på ett test under omständigheter vi inte vet nåt om så att ens kommentera din slutsatser känns rätt onödigt. Vill du ha en seriös diskussion om feta skidors för och nackdelar får du ändra på inlägget eller skriva ett nytt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="balanselius, post: 116546"] Eftersom det är ditt första inlägg skall jag vara snäll. Vad var det för förhållanden du testade i, vad väger du och vilken typ av åkare , var det första gången du provade lite bredare skidor? Inget av dessa är angivet. Tänk dig att en person som precis tagit körkort får provköra en Rolls-Royce och en Mercedes S-klass på en rallybana, efteråt säger han :"lyxbilar är överreklamerat, de var inte bättre än min mammas Volvo S40" har han rätt då? Du har dömt en hel skidkategori baserat på ett test under omständigheter vi inte vet nåt om så att ens kommentera din slutsatser känns rätt onödigt. Vill du ha en seriös diskussion om feta skidors för och nackdelar får du ändra på inlägget eller skriva ett nytt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Feta lagg är överreklamerat
Tillbaka
Topp