Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Feta lagg är överreklamerat
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lima-ko" data-source="post: 116548" data-attributes="member: 15091"><p>Ja du Jalle_SexIE: De har egentligen ingenting att göra med den andra, förutom att de båda är skurna. Jag har ett par fetare lagg ja. Och ja, ja kan åka med ett par gamla raka i i puder ja. Ingen som helst likhet alls. </p><p></p><p>Men jag syftade faktiskt på ett par vanliga pistskidor, av dagens mått, och senast jag tittade så var de inte raka. Och detta var min högst personliga åsikt, vad jag tycker, det började jag för övrigt mitt inlägg med. Skrika ut sin åsikt, vem har skrikit?</p><p></p><p>Jag tycker om allt som rör skidåkning och jag stör mig sällan på folk i backen, men nu är vi heller inte i backen, utan vi sitter på internet.</p><p></p><p>Vad ville jag då komma med mitt inlägg!? Ville jag bara irritera folk kanske!? Nej, då jag arbetar som skidlärare har jag svårt att låta bli att tänka som en sådan, i det här fallet vad gäller undervisning och inlärning. JAG TYCKER, observera, JAG TYCKER att det ultimata, ur inlärningssynpunkt, vore om man lärde sig åka offpist bra med ett par vanliga pistskidor, inte ett par gamla raka och inte ett par 165 cm WC slalom, utan ett par vanliga pistskidor. Därefter kan man gå på ett par lite fetare skidor och kommer förmodligen då uppleva det som ganska enkelt att åka offpist, och förmodligen också väldigt roligt.</p><p></p><p>/Mvh Andreas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lima-ko, post: 116548, member: 15091"] Ja du Jalle_SexIE: De har egentligen ingenting att göra med den andra, förutom att de båda är skurna. Jag har ett par fetare lagg ja. Och ja, ja kan åka med ett par gamla raka i i puder ja. Ingen som helst likhet alls. Men jag syftade faktiskt på ett par vanliga pistskidor, av dagens mått, och senast jag tittade så var de inte raka. Och detta var min högst personliga åsikt, vad jag tycker, det började jag för övrigt mitt inlägg med. Skrika ut sin åsikt, vem har skrikit? Jag tycker om allt som rör skidåkning och jag stör mig sällan på folk i backen, men nu är vi heller inte i backen, utan vi sitter på internet. Vad ville jag då komma med mitt inlägg!? Ville jag bara irritera folk kanske!? Nej, då jag arbetar som skidlärare har jag svårt att låta bli att tänka som en sådan, i det här fallet vad gäller undervisning och inlärning. JAG TYCKER, observera, JAG TYCKER att det ultimata, ur inlärningssynpunkt, vore om man lärde sig åka offpist bra med ett par vanliga pistskidor, inte ett par gamla raka och inte ett par 165 cm WC slalom, utan ett par vanliga pistskidor. Därefter kan man gå på ett par lite fetare skidor och kommer förmodligen då uppleva det som ganska enkelt att åka offpist, och förmodligen också väldigt roligt. /Mvh Andreas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Feta lagg är överreklamerat
Tillbaka
Topp