Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Feta lagg!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="morran" data-source="post: 193029" data-attributes="member: 34596"><p>tjabba!</p><p>är ute efter ett par feta twins lämpade för friåkning. tycker det skulle vara roligt att ha något udda märke, dels för att det är roligare och för att stödja deras tillverkning. har kikat runt lite på nätet och hittat lite skoj men undrar om någon har bra förslag och erfarenheter? om det finns någon som avråder mig från ett udda märke så kan jag ju ändra mig om bra argument framkommer. ge gärna förslag på märke, modell, längd och en liten motivering om ni kan!? (hemsideadress om så finns)</p><p></p><p>jag är 176 lång och väger 68 kg om det hjälper till...</p><p></p><p>tack på förhand</p><p></p><p>Mårten Ågren</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="morran, post: 193029, member: 34596"] tjabba! är ute efter ett par feta twins lämpade för friåkning. tycker det skulle vara roligt att ha något udda märke, dels för att det är roligare och för att stödja deras tillverkning. har kikat runt lite på nätet och hittat lite skoj men undrar om någon har bra förslag och erfarenheter? om det finns någon som avråder mig från ett udda märke så kan jag ju ändra mig om bra argument framkommer. ge gärna förslag på märke, modell, längd och en liten motivering om ni kan!? (hemsideadress om så finns) jag är 176 lång och väger 68 kg om det hjälper till... tack på förhand Mårten Ågren [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Feta lagg!?
Tillbaka
Topp