Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Feta Märken
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SannaO" data-source="post: 74371" data-attributes="member: 41316"><p>Hm.. ganska lustigt faktiskt. Oftast där jag åker så finns det folk som har exakt de "rätta" kläderna. Alla märkeskläderna o de där coola mössorna med mera, med mera.</p><p>Men faktum är att de S-U-G-E-R på att åka, i alla fall en del. Jag säger bara: Är man i backen för att åka eller att se cool ut ?</p><p></p><p>Själv kör jag med underställ, bekväma kläder som sitter skönt o inte blir för varma/kalla. </p><p>Helly Hansen storlek M är perfekt. </p><p></p><p>Nu kanske du/ni tycker att det jag skrev nyss låter helt.. konstigt (hade inget annat ord), men det är ju det som är saken. Alla har sin egen stil, och det är ju det som är kul. Skulle det vara kul om alla gick runt och såg likadana ut? Nej, just det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SannaO, post: 74371, member: 41316"] Hm.. ganska lustigt faktiskt. Oftast där jag åker så finns det folk som har exakt de "rätta" kläderna. Alla märkeskläderna o de där coola mössorna med mera, med mera. Men faktum är att de S-U-G-E-R på att åka, i alla fall en del. Jag säger bara: Är man i backen för att åka eller att se cool ut ? Själv kör jag med underställ, bekväma kläder som sitter skönt o inte blir för varma/kalla. Helly Hansen storlek M är perfekt. Nu kanske du/ni tycker att det jag skrev nyss låter helt.. konstigt (hade inget annat ord), men det är ju det som är saken. Alla har sin egen stil, och det är ju det som är kul. Skulle det vara kul om alla gick runt och såg likadana ut? Nej, just det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Feta Märken
Tillbaka
Topp