Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Feta överpriser på begagnat här på freeride!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="greggan" data-source="post: 76734" data-attributes="member: 36956"><p>Folk är verkligen optimister.</p><p></p><p>Grunderna till detta utalande är.</p><p></p><p>1. Skidor behandlas knappas varsamt.</p><p>2. Skidor mjuknar betänkligt med ålder så räkna inte</p><p> med att det är samma skida som en ny när du köper beg.</p><p>3. Man kan ofta köpa nya skidor på REA till samma pris </p><p> som beg kostar i det här annonsforumet.</p><p>3. www.telemark-pyrenees.com snabb och trevlig service </p><p> billig frakt bra priser (just nu Völkl 724 AX4 400euro)</p><p> och bra sortiment.</p><p>4. Det realistiska värdet på beg skidor torde ligga</p><p> på ca 25% av det svenska ny priset under förutsättning </p><p> att inga stora skador går att hitta på skidorna annars </p><p> lägre.</p><p>5. Ovanstående här mina egna åsikter men det är troligen </p><p> inte bara jag som tycker såhär!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="greggan, post: 76734, member: 36956"] Folk är verkligen optimister. Grunderna till detta utalande är. 1. Skidor behandlas knappas varsamt. 2. Skidor mjuknar betänkligt med ålder så räkna inte med att det är samma skida som en ny när du köper beg. 3. Man kan ofta köpa nya skidor på REA till samma pris som beg kostar i det här annonsforumet. 3. www.telemark-pyrenees.com snabb och trevlig service billig frakt bra priser (just nu Völkl 724 AX4 400euro) och bra sortiment. 4. Det realistiska värdet på beg skidor torde ligga på ca 25% av det svenska ny priset under förutsättning att inga stora skador går att hitta på skidorna annars lägre. 5. Ovanstående här mina egna åsikter men det är troligen inte bara jag som tycker såhär! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Feta överpriser på begagnat här på freeride!
Tillbaka
Topp