Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Feta överpriser på begagnat här på freeride!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="raa" data-source="post: 76739" data-attributes="member: 28337"><p>Dette var et veldig matematisk og gjennomsnittlig innlegg. Kjøpte selv et par ubrukte 4 år gamle ski (VELDIG billig) som jeg påkostet kr 500 i plansliping og struktursetting. Disse skiene glir som f.., og er tilnærmet lik årets model (mitt beste skikjøp gjennom 20 år). Ved bruktsalg følger bindinger ofte "nesten" med. Mener derfor mange bruktpriser er riktige. MEN: Problemet ligger i at avansen til sportsforetningene er for stor, og at vi tror nytt ALLTID er betre. Grunnet høy avanse betaler vi i utgangspunktet for mye for sportsutstyr. Dette er også grunnen til de store rabattene, som følger årstidene. MEN: Man må ha peiling for å vite hva som er et godt eller dårlig kjøp. Anbefaler uansett: Kjøp nye av utgående modell eller brukt i større grad, men prut på prisen, og vær BESTEMT.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="raa, post: 76739, member: 28337"] Dette var et veldig matematisk og gjennomsnittlig innlegg. Kjøpte selv et par ubrukte 4 år gamle ski (VELDIG billig) som jeg påkostet kr 500 i plansliping og struktursetting. Disse skiene glir som f.., og er tilnærmet lik årets model (mitt beste skikjøp gjennom 20 år). Ved bruktsalg følger bindinger ofte "nesten" med. Mener derfor mange bruktpriser er riktige. MEN: Problemet ligger i at avansen til sportsforetningene er for stor, og at vi tror nytt ALLTID er betre. Grunnet høy avanse betaler vi i utgangspunktet for mye for sportsutstyr. Dette er også grunnen til de store rabattene, som følger årstidene. MEN: Man må ha peiling for å vite hva som er et godt eller dårlig kjøp. Anbefaler uansett: Kjøp nye av utgående modell eller brukt i større grad, men prut på prisen, og vær BESTEMT. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Feta överpriser på begagnat här på freeride!
Tillbaka
Topp