Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Feta överpriser på begagnat här på freeride!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lima-ko" data-source="post: 76743" data-attributes="member: 15091"><p>Jag skrev ett liknande inlägg om överpriser här på freeride för ett halvår sen ungefär. Men efter en kort funderare på detta har jag insett att det helt är upp till säljaren att sätta vilket pris han vill. Sätter denne ett löjligt högt pris är det ju bara denne själv som får lida för det, genom att denne inte får skidorna sålda överhuvudtaget eller att det tar mycket längre tid.</p><p></p><p>Något som jag dock tycker det borde bli ändring på är att man låter bli att lägga in 25 likadana annonser. Man kan kopiera sin annons och lägga in en ny för att den ska synas längre upp i raden av annonser men då FÅR MAN F..N TA BORT DEN GAMLA ANNONSEN...!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lima-ko, post: 76743, member: 15091"] Jag skrev ett liknande inlägg om överpriser här på freeride för ett halvår sen ungefär. Men efter en kort funderare på detta har jag insett att det helt är upp till säljaren att sätta vilket pris han vill. Sätter denne ett löjligt högt pris är det ju bara denne själv som får lida för det, genom att denne inte får skidorna sålda överhuvudtaget eller att det tar mycket längre tid. Något som jag dock tycker det borde bli ändring på är att man låter bli att lägga in 25 likadana annonser. Man kan kopiera sin annons och lägga in en ny för att den ska synas längre upp i raden av annonser men då FÅR MAN F..N TA BORT DEN GAMLA ANNONSEN...!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Feta överpriser på begagnat här på freeride!
Tillbaka
Topp