Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Feta överpriser på begagnat här på freeride!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dexter" data-source="post: 76747" data-attributes="member: 29781"><p>Greggan har rätt! Visst sätts det överpriser på beg prylarna, och jag tror att många är optimister eller helst inte vill inse att prylar sjunker i pris kraftigt så fort de används och blir begagnade. Sen är det ju rimligt att kunna pryta en hel del på de flesta anonnser här. </p><p></p><p>Men det är klart att man vill göra en så bra affär som möjligt när man säljer, så det är mest upp till köparen att ge ett rimligt pris.</p><p></p><p>peace /Dexter</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dexter, post: 76747, member: 29781"] Greggan har rätt! Visst sätts det överpriser på beg prylarna, och jag tror att många är optimister eller helst inte vill inse att prylar sjunker i pris kraftigt så fort de används och blir begagnade. Sen är det ju rimligt att kunna pryta en hel del på de flesta anonnser här. Men det är klart att man vill göra en så bra affär som möjligt när man säljer, så det är mest upp till köparen att ge ett rimligt pris. peace /Dexter [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Feta överpriser på begagnat här på freeride!
Tillbaka
Topp