Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Feta överpriser på begagnat här på freeride!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CAD" data-source="post: 76748" data-attributes="member: 6892"><p>Sen är det väl så att en del lagg säljs till folk utan koll. Jag tror att det finns köpare som tror att laggen är OK bara för de är lagade, slipade, vallade och putsade så de blänker så där lite extra fint... Lyckades f.ö. själv sälja ett par bagagnade lagg för ett par år sen för 300 spänn mer än jag köpte dem för, så jag klagar inte... (fast lite svårt att sova var det de närmaste veckorna efteråt)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CAD, post: 76748, member: 6892"] Sen är det väl så att en del lagg säljs till folk utan koll. Jag tror att det finns köpare som tror att laggen är OK bara för de är lagade, slipade, vallade och putsade så de blänker så där lite extra fint... Lyckades f.ö. själv sälja ett par bagagnade lagg för ett par år sen för 300 spänn mer än jag köpte dem för, så jag klagar inte... (fast lite svårt att sova var det de närmaste veckorna efteråt) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Feta överpriser på begagnat här på freeride!
Tillbaka
Topp