Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Feta skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jerker" data-source="post: 7545" data-attributes="member: 14385"><p>verkar vara på tapeten. Jag tycker det är konstigt att det inte dykt </p><p>upp förrän nu. Vi monoskidåkare har ju gått i bräschen för feta </p><p>åkdon ganska länge nu.</p><p></p><p>Det som gör mig lite bekymrad , nu när skidindustrin och alla </p><p>wannabies fått upp ögonen för breda skidor, är designen. Har letat </p><p>länge, men det finns inga breda skidor med tuffa motiv på. Varför </p><p>finns det inga skidor med drinkar på eller en åkare i motljus som </p><p>gör en backscratch.</p><p></p><p>Är det någon som har en aning?</p><p></p><p>Monoåkare som tänkt sadla om (men inte så länge skidindustrin </p><p>fortsätter sin konservativa design av skidor)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jerker, post: 7545, member: 14385"] verkar vara på tapeten. Jag tycker det är konstigt att det inte dykt upp förrän nu. Vi monoskidåkare har ju gått i bräschen för feta åkdon ganska länge nu. Det som gör mig lite bekymrad , nu när skidindustrin och alla wannabies fått upp ögonen för breda skidor, är designen. Har letat länge, men det finns inga breda skidor med tuffa motiv på. Varför finns det inga skidor med drinkar på eller en åkare i motljus som gör en backscratch. Är det någon som har en aning? Monoåkare som tänkt sadla om (men inte så länge skidindustrin fortsätter sin konservativa design av skidor) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Feta skidor
Tillbaka
Topp