Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Feta skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HitMe" data-source="post: 7546" data-attributes="member: 13245"><p>Du har helt rätt, min vän. Dessutom är ju kläderna helt åt fanders. Tack ja vet jag mitt Ski-Yot-ställ eller tyskarnas tighta zebrabräkter. Personligen tycker jag inte det är så konstigt att skidbyxorna åker av rätt som det är på afterskin när skidklädesdesignerna verkar ha hämtad inspiration från rymdindustrin, eller möjligen någon sopstation. Nej, slimmade dräkter med lite flärd, midjekorta jackor och lagg med solnedgångsmotiv, allt i kombination med långa skidor, krökta stavar och könshåret i lågor är vad som gäller. Får vi bara igenom det kommer nog börsen rycka upp sig, kronan stärkas, Mellanöstern stabiliseras och alla bli snälla igen.</p><p></p><p>HWC HitMe</p><p></p><p>Mannen, Myten, Monokungen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HitMe, post: 7546, member: 13245"] Du har helt rätt, min vän. Dessutom är ju kläderna helt åt fanders. Tack ja vet jag mitt Ski-Yot-ställ eller tyskarnas tighta zebrabräkter. Personligen tycker jag inte det är så konstigt att skidbyxorna åker av rätt som det är på afterskin när skidklädesdesignerna verkar ha hämtad inspiration från rymdindustrin, eller möjligen någon sopstation. Nej, slimmade dräkter med lite flärd, midjekorta jackor och lagg med solnedgångsmotiv, allt i kombination med långa skidor, krökta stavar och könshåret i lågor är vad som gäller. Får vi bara igenom det kommer nog börsen rycka upp sig, kronan stärkas, Mellanöstern stabiliseras och alla bli snälla igen. HWC HitMe Mannen, Myten, Monokungen [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Feta skidor
Tillbaka
Topp