Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Feta tävlongar!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Patrik_L" data-source="post: 19603" data-attributes="member: 11393"><p>Oj oj . nu blev det svårt när man skulle rösta den fetaste tävlingen!! Hur ska man jämföra Apocalyps när dom står och gräver diken i slopstyle banan för att få bort smält vatten och japanerna som hoppar helt galet, Med Ackes hopp på redbull. Eller norskarna som fick totalt hjärn släpp och kastade sig ut för allt som gick i Röldal? Fetaste ! Då kanske Nm ska vinna för stekt fläsk lukten som osade från alla som låg och solade. Eller hemsedal freeride, där såg jag en kille i publiken som måste ha vägt minst 160 kg, det e fett.. Eller freeride 2002 i Åre där kidsen visade vart skåpet skulle stå...</p><p>Nä jag tror att min röst går till det stället med minst fallhöjdsmeter,man kan se t-banan från liften och där Lasse kongos bror kör pistmaskin . Borta bra men hemma bäst . SL open</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Patrik_L, post: 19603, member: 11393"] Oj oj . nu blev det svårt när man skulle rösta den fetaste tävlingen!! Hur ska man jämföra Apocalyps när dom står och gräver diken i slopstyle banan för att få bort smält vatten och japanerna som hoppar helt galet, Med Ackes hopp på redbull. Eller norskarna som fick totalt hjärn släpp och kastade sig ut för allt som gick i Röldal? Fetaste ! Då kanske Nm ska vinna för stekt fläsk lukten som osade från alla som låg och solade. Eller hemsedal freeride, där såg jag en kille i publiken som måste ha vägt minst 160 kg, det e fett.. Eller freeride 2002 i Åre där kidsen visade vart skåpet skulle stå... Nä jag tror att min röst går till det stället med minst fallhöjdsmeter,man kan se t-banan från liften och där Lasse kongos bror kör pistmaskin . Borta bra men hemma bäst . SL open [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Feta tävlongar!!
Tillbaka
Topp