Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fetare komplement till Atomic 10.22
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mr_Kvick" data-source="post: 49843" data-attributes="member: 16172"><p>Halloj!</p><p>Jag planerar en säsong i alperna till vintern. Sedan tidigare äger jag ett par atomic 10.22 som har passat där jag mestadels åkt, dvs i svenska fjällen. </p><p></p><p>Nu så ska jag investera i ett par nya "fetingar". Ska man överhuvudtaget tänka på pistegenskaperna då? För mig känns det ganska onödigt då jag redan har ett par lagg som funkar mer än fint i pist. Mina funderingar ligger främst krin atomic skidorna Big Daddy, Sugar Daddy eller Stomp. Stomp, då det kanske kan vara kul att hoppa runt lite i parken då det varit snötorka i några veckor. </p><p></p><p>Vad är skilladen mellan dessa tre atomic lagg? </p><p></p><p>Simma lungt!</p><p></p><p>Olle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mr_Kvick, post: 49843, member: 16172"] Halloj! Jag planerar en säsong i alperna till vintern. Sedan tidigare äger jag ett par atomic 10.22 som har passat där jag mestadels åkt, dvs i svenska fjällen. Nu så ska jag investera i ett par nya "fetingar". Ska man överhuvudtaget tänka på pistegenskaperna då? För mig känns det ganska onödigt då jag redan har ett par lagg som funkar mer än fint i pist. Mina funderingar ligger främst krin atomic skidorna Big Daddy, Sugar Daddy eller Stomp. Stomp, då det kanske kan vara kul att hoppa runt lite i parken då det varit snötorka i några veckor. Vad är skilladen mellan dessa tre atomic lagg? Simma lungt! Olle [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fetare komplement till Atomic 10.22
Tillbaka
Topp