Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Fetaste bailen ni gjort.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ERIKSEDIN" data-source="post: 417006"><p>Själv körde jag i stryn, någon gång i juli.</p><p>Det fanns ett hopp, (som var grymt skön) med kanske 7-8 meters gap.</p><p>Jag trog några 360 grabs o sånt man gjort förra säsongen. Men det var ju grymt många där som drog backflip, cork o.s.v. Jag skulle ju också prova något nytt, såklart. Hade klarat 540 lite halvt sist jag åkte, så varför inte prova nu ? tänkte jag.</p><p>Jag körde bara och kom runt ordenligt, men hade en aning för lite fört. Landade på kanten. SMACK ! Slog i huvudet i kanten och gled ner på landnigen. Jag känner att hela munnen är trasig, och att det svider som fan i hakan så jag känner efter om det finss några tänder. Alla satt kvar men när jag tar utt fingrarna är jag helt blodig. Jag tänkte att jag borde åka ner till liften, där en liftkille sa åt mig att fort gå upp till nån stuga. Jacken var helt blodig. Dit gick jag och när jag såg i en spegel hade jag bitit igenom hakan utifrån liksom, jag hade mina tänder över läppen och när jag slog i kanten åkte tänderna rätt igenom. Tre stygn och ett fint litet ärr på hakan ! </p><p>:D Berätta nu eran värsta krasch !</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ERIKSEDIN, post: 417006"] Själv körde jag i stryn, någon gång i juli. Det fanns ett hopp, (som var grymt skön) med kanske 7-8 meters gap. Jag trog några 360 grabs o sånt man gjort förra säsongen. Men det var ju grymt många där som drog backflip, cork o.s.v. Jag skulle ju också prova något nytt, såklart. Hade klarat 540 lite halvt sist jag åkte, så varför inte prova nu ? tänkte jag. Jag körde bara och kom runt ordenligt, men hade en aning för lite fört. Landade på kanten. SMACK ! Slog i huvudet i kanten och gled ner på landnigen. Jag känner att hela munnen är trasig, och att det svider som fan i hakan så jag känner efter om det finss några tänder. Alla satt kvar men när jag tar utt fingrarna är jag helt blodig. Jag tänkte att jag borde åka ner till liften, där en liftkille sa åt mig att fort gå upp till nån stuga. Jacken var helt blodig. Dit gick jag och när jag såg i en spegel hade jag bitit igenom hakan utifrån liksom, jag hade mina tänder över läppen och när jag slog i kanten åkte tänderna rätt igenom. Tre stygn och ett fint litet ärr på hakan ! :D Berätta nu eran värsta krasch ! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Fetaste bailen ni gjort.
Tillbaka
Topp