Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Fetaste bailen ni gjort.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SverigeTomten" data-source="post: 417015" data-attributes="member: 73999"><p>Oj jeppe, det där var inte roligt att höra, aj som satan!</p><p></p><p>Jag har många bails i min lista, här är en av värstingarna:</p><p></p><p>Min värsta var nog för 2 månader sen, där jag skulle sätta framåtvolt i jib academy, men bindningen slets loss i luften (OBS! Det är en snowboardbindning, sånthär SKA inte hända)</p><p>Och så var det med fejjan rakt ner i snön. Blodet rann över hela näsan och jag hade ännu en fläskläpp till. Resultat: en spricka i näsbenet och en misslyckad jib academy för min del.</p><p></p><p>En annan sak är att jag håller på med parkour. Jag klarade av en fet line och för att sätta det sista (så att det skulle vara cleant) så skulle jag hoppa över en slags gatuskylt. Jag klarade av att hoppa över skylten men foten fastnade på den, så jag åkte med hela pannan rakt in i trottoarkanten, feeet spricka mitt i ögonbrynen alltså.</p><p></p><p>Sen hamnar krashen i orsa högt uppe också, men skadade mig int lika hårt då...</p><p></p><p>... och så har vi andra krascher som jag inte orka ta upp nu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SverigeTomten, post: 417015, member: 73999"] Oj jeppe, det där var inte roligt att höra, aj som satan! Jag har många bails i min lista, här är en av värstingarna: Min värsta var nog för 2 månader sen, där jag skulle sätta framåtvolt i jib academy, men bindningen slets loss i luften (OBS! Det är en snowboardbindning, sånthär SKA inte hända) Och så var det med fejjan rakt ner i snön. Blodet rann över hela näsan och jag hade ännu en fläskläpp till. Resultat: en spricka i näsbenet och en misslyckad jib academy för min del. En annan sak är att jag håller på med parkour. Jag klarade av en fet line och för att sätta det sista (så att det skulle vara cleant) så skulle jag hoppa över en slags gatuskylt. Jag klarade av att hoppa över skylten men foten fastnade på den, så jag åkte med hela pannan rakt in i trottoarkanten, feeet spricka mitt i ögonbrynen alltså. Sen hamnar krashen i orsa högt uppe också, men skadade mig int lika hårt då... ... och så har vi andra krascher som jag inte orka ta upp nu. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Fetaste bailen ni gjort.
Tillbaka
Topp