Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Fetaste bailen ni gjort.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DonLito" data-source="post: 417175" data-attributes="member: 80162"><p>och jag har en ännu värre, det var på min födelsedag när jag fyllde 5år, jag hade nyss fått en sprojlans 20" logan och var ganska midget så nådde inte ner med fötterna till marken, så skulle jag stajla för några typ 15 åringar igenom att stå (sittandes) med en fot i marken, men jag nådde inte ner så ramla på en nyklippt gren och fick den mellan revbenen och in i lungan, sprutade ut blod och shit, det gjorde ont hihi. och sen fick en ankarlift i ögat så jag krossade ögongloben, slutade med glasögon och en jävla massa opreationer! och le_phoque "bröt" mitt revben i stryn och punkterade mina lungor, peace out hihi</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DonLito, post: 417175, member: 80162"] och jag har en ännu värre, det var på min födelsedag när jag fyllde 5år, jag hade nyss fått en sprojlans 20" logan och var ganska midget så nådde inte ner med fötterna till marken, så skulle jag stajla för några typ 15 åringar igenom att stå (sittandes) med en fot i marken, men jag nådde inte ner så ramla på en nyklippt gren och fick den mellan revbenen och in i lungan, sprutade ut blod och shit, det gjorde ont hihi. och sen fick en ankarlift i ögat så jag krossade ögongloben, slutade med glasögon och en jävla massa opreationer! och le_phoque "bröt" mitt revben i stryn och punkterade mina lungor, peace out hihi [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Fetaste bailen ni gjort.
Tillbaka
Topp