Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Fetaste bailen ni gjort.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rasms" data-source="post: 430667" data-attributes="member: 51495"><p>Sjukt mycket hemsktheter har skrivits här..</p><p></p><p>Förrgången slog jag huvudet rejält nu på våren, vilket har hänt flera gånger men den här gången railade jag på en lång rak press, snön var slaskig den dagen och på något sätt tyngre. ja jag körde en 270 in pretzel 270 ut och sista rotationen blev lite för lite och kom rakt sidlänges på kanten. hela jag fög runt o piskades mot snön med huvudet före. har inget minne av någonting. När ja var nere mindes jag inte mitt namn och vad som hade hänt, mådde även skit och var sjukt trött. Hade inte talat något vettigt och upprepat typ 10 gånger att "fan tur att man hadde hjälm"</p><p></p><p>Så mitt tips är att använda hjälm, vågar inte köra utan mera föratt läkaren sa att jag skulle kunnat ha fått hjärnskador utan hjälm om jag fallit på samma sätt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rasms, post: 430667, member: 51495"] Sjukt mycket hemsktheter har skrivits här.. Förrgången slog jag huvudet rejält nu på våren, vilket har hänt flera gånger men den här gången railade jag på en lång rak press, snön var slaskig den dagen och på något sätt tyngre. ja jag körde en 270 in pretzel 270 ut och sista rotationen blev lite för lite och kom rakt sidlänges på kanten. hela jag fög runt o piskades mot snön med huvudet före. har inget minne av någonting. När ja var nere mindes jag inte mitt namn och vad som hade hänt, mådde även skit och var sjukt trött. Hade inte talat något vettigt och upprepat typ 10 gånger att "fan tur att man hadde hjälm" Så mitt tips är att använda hjälm, vågar inte köra utan mera föratt läkaren sa att jag skulle kunnat ha fått hjärnskador utan hjälm om jag fallit på samma sätt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Fetaste bailen ni gjort.
Tillbaka
Topp