Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Fetaste bailen ni gjort.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DonLito" data-source="post: 467682" data-attributes="member: 80162"><p>jag skulle göra kangaroo, hade landat på skidorna åktet innan men landat 90 så då säger jumbo fan att jag ska försöka att dra den snabbare och benji att jag ska ta mer höjd eftersom benji är äldre lyssna jag såklart på han och försökte poppa för kung och fosterland, men då glömde jag bort att rotera och landa med ansiktet först, på oakley crowbars finns det en vass kant och den fick jag in i kinden, kommer ner till liftstugan säger benji att han vill kolla på min kind för det var lite blod och då såg han jacket och bad mig gå in till lift snubben, sen när jag kommer in och sätter mig såg jag bara svart och vit=)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DonLito, post: 467682, member: 80162"] jag skulle göra kangaroo, hade landat på skidorna åktet innan men landat 90 så då säger jumbo fan att jag ska försöka att dra den snabbare och benji att jag ska ta mer höjd eftersom benji är äldre lyssna jag såklart på han och försökte poppa för kung och fosterland, men då glömde jag bort att rotera och landa med ansiktet först, på oakley crowbars finns det en vass kant och den fick jag in i kinden, kommer ner till liftstugan säger benji att han vill kolla på min kind för det var lite blod och då såg han jacket och bad mig gå in till lift snubben, sen när jag kommer in och sätter mig såg jag bara svart och vit=) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Fetaste bailen ni gjort.
Tillbaka
Topp