Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fetingar och touring i höjdmeter.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NiklasLundberg" data-source="post: 815846" data-attributes="member: 32653"><p><img src="http://farm4.static.flickr.com/3429/3247362700_bd31b0cf09.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></p><p>Hej alla glada gravitationsmissbrukare.</p><p></p><p>Eftersom det är lite inne att åka på touringbindning (som dynafit, diamir eller marker) med lös häl. Tillsammans med feta skidor över 100mm i midja för att njuta av offpistrepor. Samtidigt som bredder och vikter på utrustning påverkar oss åkare på sätt som ingen har tänkt på tidigare, så har jag en skön frågeställning som alla funderar på:</p><p></p><p></p><p> 0. Hur tung och vältränad är du?</p><p></p><p>1000. Hur många höjdmeter kunde du/man klättra? </p><p></p><p> 2. Vad har du för skidor och bindning (pjäxa med allting på väger)</p><p></p><p> 3. Några erfarenheter, förbättringar, överlevde du? <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60e.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":cool:" title="Cool :cool:" data-smilie="6"data-shortname=":cool:" /></p><p></p><p></p><p></p><p>(Kommer själv bidra med nuffror så fort det finns snö i backarna)</p><p>NUFF SAID. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f621.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":mad:" title="Mad :mad:" data-smilie="4"data-shortname=":mad:" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NiklasLundberg, post: 815846, member: 32653"] [img]http://farm4.static.flickr.com/3429/3247362700_bd31b0cf09.jpg[/img] Hej alla glada gravitationsmissbrukare. Eftersom det är lite inne att åka på touringbindning (som dynafit, diamir eller marker) med lös häl. Tillsammans med feta skidor över 100mm i midja för att njuta av offpistrepor. Samtidigt som bredder och vikter på utrustning påverkar oss åkare på sätt som ingen har tänkt på tidigare, så har jag en skön frågeställning som alla funderar på: 0. Hur tung och vältränad är du? 1000. Hur många höjdmeter kunde du/man klättra? 2. Vad har du för skidor och bindning (pjäxa med allting på väger) 3. Några erfarenheter, förbättringar, överlevde du? :cool: (Kommer själv bidra med nuffror så fort det finns snö i backarna) NUFF SAID. :mad: [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fetingar och touring i höjdmeter.
Tillbaka
Topp