Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fetingar och touring i höjdmeter.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NiklasLundberg" data-source="post: 816924" data-attributes="member: 32653"><p>josh, skönt svar.</p><p></p><p>Sommarkondisen är inte alltid där, haha, såklart när det inte finns någon stundande skidåkning att försäsongsträna till. =) Tack för tipset om lagom med öl.</p><p></p><p>Ja du har också 6kg under en fot, precis som är normalt med fetingar, fast dessutom med ABS:ens extra vikt (och säkerhet).</p><p></p><p>Ok lutningen var altså 27 grader om det var 30%, dvs en lätt och trevligt bestigen lutning men med en höjd på 1000m så blir det en utmaning. </p><p></p><p>(100% är 90 grader och 50% är 45 grader)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NiklasLundberg, post: 816924, member: 32653"] josh, skönt svar. Sommarkondisen är inte alltid där, haha, såklart när det inte finns någon stundande skidåkning att försäsongsträna till. =) Tack för tipset om lagom med öl. Ja du har också 6kg under en fot, precis som är normalt med fetingar, fast dessutom med ABS:ens extra vikt (och säkerhet). Ok lutningen var altså 27 grader om det var 30%, dvs en lätt och trevligt bestigen lutning men med en höjd på 1000m så blir det en utmaning. (100% är 90 grader och 50% är 45 grader) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fetingar och touring i höjdmeter.
Tillbaka
Topp