Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Fick min Loaded Dervish överkörd av en bil!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="punkkr" data-source="post: 587256" data-attributes="member: 89822"><p>AJ AJ AJ, fan jag lider med dig!</p><p></p><p>jag har själv varit nära att få brädan överkörd flera ggr på grund av att det tagit stopp när man kör riktigt sakta...(Man känner sig inte så duktig om man gör det när folk ser ;D )</p><p></p><p>Jag har dock en känsla av att du har två val, Limma fast flisorna som sticker ut och köra på den så länge det går eller köpa en ny.</p><p></p><p>Jag tycker du ska testa limma först (förslagsvis med superepoxy) och testa om det inte är nån större skillnad så är det ju bara att rulla vidare, I och för sig lär det ju vara lite psykande att veta att brädan kan knäckas när som hellst om man åker riktigt fort...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="punkkr, post: 587256, member: 89822"] AJ AJ AJ, fan jag lider med dig! jag har själv varit nära att få brädan överkörd flera ggr på grund av att det tagit stopp när man kör riktigt sakta...(Man känner sig inte så duktig om man gör det när folk ser ;D ) Jag har dock en känsla av att du har två val, Limma fast flisorna som sticker ut och köra på den så länge det går eller köpa en ny. Jag tycker du ska testa limma först (förslagsvis med superepoxy) och testa om det inte är nån större skillnad så är det ju bara att rulla vidare, I och för sig lär det ju vara lite psykande att veta att brädan kan knäckas när som hellst om man åker riktigt fort... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Fick min Loaded Dervish överkörd av en bil!
Tillbaka
Topp