Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Film: Åre's finest FILMEN----[i] killahz&GDK
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pizzaaugust" data-source="post: 173737"><p>fan va jävla utjatat.</p><p>Här kommer Sebastian Persson från en by i jämtland vid namn åre och vill snälla med dom stackars stockholmarna och diverse som inte har någon snö (möjligen att vi norrlänningar inte hade någon snö då heller) som bara längtar efter vintern igen och behöver skidfilmer och annat vintrigt så dom får se snö och vinter tecken,</p><p>dom som inte vill se behöver inte titta. tycker det var väldigt snällt att uppoffra sin tid med att spela in film och redigera när man kan va ute på tex ripjakt som någon snackade om här uppe.</p><p>nej jag uppskattar detta väldigt mycket, och jag tar gärna emot klagomål på att jag skriver som en kratta och att ingen fattar något. och nej jag ahr inte läst igenom innan jag skickar</p><p></p><p>och alla säger att man ska ha roligt när man åker, om dom inte har kul när dom åker skulle dom nog inte åka + du kan väll ha roligt medans du rökar iförd dina mega stora skidkläder med?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pizzaaugust, post: 173737"] fan va jävla utjatat. Här kommer Sebastian Persson från en by i jämtland vid namn åre och vill snälla med dom stackars stockholmarna och diverse som inte har någon snö (möjligen att vi norrlänningar inte hade någon snö då heller) som bara längtar efter vintern igen och behöver skidfilmer och annat vintrigt så dom får se snö och vinter tecken, dom som inte vill se behöver inte titta. tycker det var väldigt snällt att uppoffra sin tid med att spela in film och redigera när man kan va ute på tex ripjakt som någon snackade om här uppe. nej jag uppskattar detta väldigt mycket, och jag tar gärna emot klagomål på att jag skriver som en kratta och att ingen fattar något. och nej jag ahr inte läst igenom innan jag skickar och alla säger att man ska ha roligt när man åker, om dom inte har kul när dom åker skulle dom nog inte åka + du kan väll ha roligt medans du rökar iförd dina mega stora skidkläder med? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Film: Åre's finest FILMEN----[i] killahz&GDK
Tillbaka
Topp