Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
[FILM] Elov Olsson (fyra filmer)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="W_Anton" data-source="post: 302553" data-attributes="member: 32598"><p>jag hoppas ingen missförstår det dom precis innan mig har sagt och det jag säger nu, ingen har sagt att elov är dålig, hans butter 5:a är helt sanslös till exempel och hans mutes är feta dom med, sen är det självklart inte alla som kan snurra åt båda hållen, jag kan det vekrligen inte... men det känns som att ingen kan ta konstruktiv kritik på den här sidan? det är väl bara en bra grej? jag tror att elov kan bli helt otroligt duktig om han fortsätter vilket jag hoppas han kommer och det roligaste är att elov själv aldrig sagt emot nånting utan att alla andra försvarar honom, har inte läst alla inlägg men får uppfattningen om att det är så, och bara för att Niclas ger lite kritik och han själv är idiot på skidor som snurrar så som man säger åt honom då blir det liv i stugan! handlar inte den här sidan om att folk ska utvecklas på skidor? trodde det iaf, aja, ville bara skriva av mig lite såhär på kvällskvisten, jaja, keep it up elov!! </p><p></p><p>ciao</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="W_Anton, post: 302553, member: 32598"] jag hoppas ingen missförstår det dom precis innan mig har sagt och det jag säger nu, ingen har sagt att elov är dålig, hans butter 5:a är helt sanslös till exempel och hans mutes är feta dom med, sen är det självklart inte alla som kan snurra åt båda hållen, jag kan det vekrligen inte... men det känns som att ingen kan ta konstruktiv kritik på den här sidan? det är väl bara en bra grej? jag tror att elov kan bli helt otroligt duktig om han fortsätter vilket jag hoppas han kommer och det roligaste är att elov själv aldrig sagt emot nånting utan att alla andra försvarar honom, har inte läst alla inlägg men får uppfattningen om att det är så, och bara för att Niclas ger lite kritik och han själv är idiot på skidor som snurrar så som man säger åt honom då blir det liv i stugan! handlar inte den här sidan om att folk ska utvecklas på skidor? trodde det iaf, aja, ville bara skriva av mig lite såhär på kvällskvisten, jaja, keep it up elov!! ciao [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
[FILM] Elov Olsson (fyra filmer)
Tillbaka
Topp