Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
FILM film! croy har gjort en film!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MedlemJapaner" data-source="post: 245995" data-attributes="member: 46389"><p>Det är ett par Scott p2 och dom är 80mm på midjan. Det var/är skitläskigt att köra puder på dom, man får använda en helt annan teknik men det måste vara djup snö för att den ska funka. Och när det är mycket snö tar det lång tid att få upp farten med mittmonterade skidor.</p><p>Nu har jag ett par andra lagg att köra lössnö med. Nordica supercharger ignition. Dom är framför allt längre och bindningen är bakmonterad på dom och dom är lite bredare på midjan (84) men framförallt är nosen bred (122). Det är jävligt gött för man kommer upp mycket bättre på snön då.</p><p></p><p></p><p>Kul att niu gillar filmen förreseten, det trodde jag aldrig:P</p><p></p><p>Om ni vill så skulle jag kunna klippa ihop mer puderklipp :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MedlemJapaner, post: 245995, member: 46389"] Det är ett par Scott p2 och dom är 80mm på midjan. Det var/är skitläskigt att köra puder på dom, man får använda en helt annan teknik men det måste vara djup snö för att den ska funka. Och när det är mycket snö tar det lång tid att få upp farten med mittmonterade skidor. Nu har jag ett par andra lagg att köra lössnö med. Nordica supercharger ignition. Dom är framför allt längre och bindningen är bakmonterad på dom och dom är lite bredare på midjan (84) men framförallt är nosen bred (122). Det är jävligt gött för man kommer upp mycket bättre på snön då. Kul att niu gillar filmen förreseten, det trodde jag aldrig:P Om ni vill så skulle jag kunna klippa ihop mer puderklipp :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
FILM film! croy har gjort en film!
Tillbaka
Topp