Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Film från aguillens nordsida (chamonix)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="centralbyrakraten" data-source="post: 107290" data-attributes="member: 47541"><p>Jag ber å det allra innerligaste om ursäkt för den grova felstavningen, en centralbyråkrat som jag borde veta bättre än att inte korrekturläsa och skicka texten på remiss innan jag postar ett inlägg. Vallorey ska naturligtvis vara Mallory, hoho så fel det kan bli!</p><p></p><p>Ragge, håll dig till blå backar om du anser att "Le Mallory" är bland de mest extrema extremåken i Chamonix. Pirre visad på ett ganska bra sätt att det bara är ett extremt motionsåk. Visst det brantar på och det sticker upp en och annan sten men det gör det ju lite överallt bland alper och tjälskott.</p><p></p><p>Ok, jag håller med om att det behövs mer än vassa stålkanter för åket, en god kopp kaffe och en cigg sitter också fint inför lite carving på Midis nordsida.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="centralbyrakraten, post: 107290, member: 47541"] Jag ber å det allra innerligaste om ursäkt för den grova felstavningen, en centralbyråkrat som jag borde veta bättre än att inte korrekturläsa och skicka texten på remiss innan jag postar ett inlägg. Vallorey ska naturligtvis vara Mallory, hoho så fel det kan bli! Ragge, håll dig till blå backar om du anser att "Le Mallory" är bland de mest extrema extremåken i Chamonix. Pirre visad på ett ganska bra sätt att det bara är ett extremt motionsåk. Visst det brantar på och det sticker upp en och annan sten men det gör det ju lite överallt bland alper och tjälskott. Ok, jag håller med om att det behövs mer än vassa stålkanter för åket, en god kopp kaffe och en cigg sitter också fint inför lite carving på Midis nordsida. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Film från aguillens nordsida (chamonix)
Tillbaka
Topp