Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Film från aguillens nordsida (chamonix)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rag" data-source="post: 107291" data-attributes="member: 33920"><p>Hehe. Jag håller mig i blå backar när du har carvat ner för Midis nordsida. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Kanske inte är extremt extremt (ska inte uttala mig eftersom jag inte åkt det) men jag vill inte att vår gode vän Carl-Johan ska ta sig vatten över huvudet (eller snarare granit i svanskotan). Är ju inte Pas de Chevre direkt.</p><p></p><p>On a sidetrack: Kan inte låta bli att kommentera din profil:</p><p>"Om sanningen ska fram så är telemarksåkarna en utdöende ras som hålls vid liv av plastpjäxor och en allt högre position...</p><p></p><p>Sätt fast hälen, snäpp upp er och sätt ordentligt med tryck på stålkanterna så blir era liv mer meningsfyllda."</p><p></p><p>Från en telemarkinstruktör? Misstänker att en allt svagare benstomme, förtvinad lårmuskulatur och antagligen en dominant mamma har tvingat dig att övergå till stå-åkning istället. Tråkigt. </p><p></p><p><img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rag, post: 107291, member: 33920"] Hehe. Jag håller mig i blå backar när du har carvat ner för Midis nordsida. :) Kanske inte är extremt extremt (ska inte uttala mig eftersom jag inte åkt det) men jag vill inte att vår gode vän Carl-Johan ska ta sig vatten över huvudet (eller snarare granit i svanskotan). Är ju inte Pas de Chevre direkt. On a sidetrack: Kan inte låta bli att kommentera din profil: "Om sanningen ska fram så är telemarksåkarna en utdöende ras som hålls vid liv av plastpjäxor och en allt högre position... Sätt fast hälen, snäpp upp er och sätt ordentligt med tryck på stålkanterna så blir era liv mer meningsfyllda." Från en telemarkinstruktör? Misstänker att en allt svagare benstomme, förtvinad lårmuskulatur och antagligen en dominant mamma har tvingat dig att övergå till stå-åkning istället. Tråkigt. :-) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Film från aguillens nordsida (chamonix)
Tillbaka
Topp