Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Film från aguillens nordsida (chamonix)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carl-Johan" data-source="post: 107293" data-attributes="member: 48500"><p>Tack så mycket för hjälpen. Åket såg ju riktigt mysigt ut, blir något att träna för nästa år. </p><p></p><p>Mallory var för övrigt en cool snubbe. Först upp någonsin på Mount Everest (före Edmund Hillary & Tenzing) men han överlevde inte nedfärden så det räknas väl inte riktigt. Undrar vad en sån typ hade sysslat med om han levt idag? Carva ner för Le Mallory kanske?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carl-Johan, post: 107293, member: 48500"] Tack så mycket för hjälpen. Åket såg ju riktigt mysigt ut, blir något att träna för nästa år. Mallory var för övrigt en cool snubbe. Först upp någonsin på Mount Everest (före Edmund Hillary & Tenzing) men han överlevde inte nedfärden så det räknas väl inte riktigt. Undrar vad en sån typ hade sysslat med om han levt idag? Carva ner för Le Mallory kanske? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Film från aguillens nordsida (chamonix)
Tillbaka
Topp