Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
[FILM]Hby Ski Team - Get Ready -08 Försläpp+vimeo
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 458968" data-attributes="member: 53337"><p>HBY skiteam har gjort det igen!!!</p><p>fyyfan va bra film, rolig, glad, sjuk åkning och en massa skidsug!!</p><p></p><p>introt <3</p><p>alltså de va nog de mest välgjorda amatör introt som freeride skådat.. kanske inte i secondhands klass.. men man kan inte jämföra!</p><p>sjukt roligt.. helt jäkla underbart! igenomtänka filmer blir mycke roligare att kika på!</p><p></p><p>sen hade vi hela filmen, riktigt bra upplägg.. skönt med snack mellan delarna! mycke skidglädje och en hel del goa klipp!</p><p>roligt med varierad åkning och många olika orter och åkare!</p><p></p><p>blev aldrig tråkig!</p><p></p><p>om man ska se tillbaka på "upp som en sol och ned som ett tunnbröd" som var den första filmen jag såg med er.. kan man ju se att ni utvecklats som åkare, personer och filmskapare!</p><p>på den tiden va ni bäst på freeride för er ålder.. ojamäes del skrevs ju nästan in i historieböckerna och jag satt å diggade med räddningspatrullen!!</p><p></p><p>ifall någon skulle posta den filmen idag... hahaha! undra vad de skulle bli för respons.. förmodligen en hel den h8ande!..</p><p>ni är ett bevis på det som hänt senaste åren.. UTVECKLING!</p><p>standarden för åkning, filmning och redigering har höjts som fasen</p><p>ni höjer fortfarande ribban!</p><p></p><p>tråkigt att det kanske är slut.. men ser fram emot flera filmer redan!</p><p>keep it up dudes!</p><p></p><p>10/10 för filmen, ett riktigt mästerverk!.. kommer nog se den ett antal gånger till innan jag tröttnar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 458968, member: 53337"] HBY skiteam har gjort det igen!!! fyyfan va bra film, rolig, glad, sjuk åkning och en massa skidsug!! introt <3 alltså de va nog de mest välgjorda amatör introt som freeride skådat.. kanske inte i secondhands klass.. men man kan inte jämföra! sjukt roligt.. helt jäkla underbart! igenomtänka filmer blir mycke roligare att kika på! sen hade vi hela filmen, riktigt bra upplägg.. skönt med snack mellan delarna! mycke skidglädje och en hel del goa klipp! roligt med varierad åkning och många olika orter och åkare! blev aldrig tråkig! om man ska se tillbaka på "upp som en sol och ned som ett tunnbröd" som var den första filmen jag såg med er.. kan man ju se att ni utvecklats som åkare, personer och filmskapare! på den tiden va ni bäst på freeride för er ålder.. ojamäes del skrevs ju nästan in i historieböckerna och jag satt å diggade med räddningspatrullen!! ifall någon skulle posta den filmen idag... hahaha! undra vad de skulle bli för respons.. förmodligen en hel den h8ande!.. ni är ett bevis på det som hänt senaste åren.. UTVECKLING! standarden för åkning, filmning och redigering har höjts som fasen ni höjer fortfarande ribban! tråkigt att det kanske är slut.. men ser fram emot flera filmer redan! keep it up dudes! 10/10 för filmen, ett riktigt mästerverk!.. kommer nog se den ett antal gånger till innan jag tröttnar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
[FILM]Hby Ski Team - Get Ready -08 Försläpp+vimeo
Tillbaka
Topp