Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
[FILM]Hby Ski Team - Get Ready -08 Försläpp+vimeo
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LtAldo" data-source="post: 468040" data-attributes="member: 69216"><p>Lika bra som vanligt. Alla har blivit grymt mycket bättre, introt var klockrent, åkarglädje till tusen. Followcamsen var också vassa.</p><p>Upplägget, när ni sitter och pratar i mellan delarna, gjorde att det känns ännu mer som en dokumentär ifrån säsongen än era tidigare filmer gjort, skönare känsla.</p><p>Det som var lite synd var att man sett ëndel av klippen innan. Men totalt sett var det här antagligen den bästa av era filmer. Kommer kunna kolla många gånger innan jag tröttnar på den.</p><p></p><p>Lägg upp de gamla filmerna på filefront eller något så man kan tanka hem dem.</p><p></p><p>Jag hoppas på att det kommer fler filmer!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LtAldo, post: 468040, member: 69216"] Lika bra som vanligt. Alla har blivit grymt mycket bättre, introt var klockrent, åkarglädje till tusen. Followcamsen var också vassa. Upplägget, när ni sitter och pratar i mellan delarna, gjorde att det känns ännu mer som en dokumentär ifrån säsongen än era tidigare filmer gjort, skönare känsla. Det som var lite synd var att man sett ëndel av klippen innan. Men totalt sett var det här antagligen den bästa av era filmer. Kommer kunna kolla många gånger innan jag tröttnar på den. Lägg upp de gamla filmerna på filefront eller något så man kan tanka hem dem. Jag hoppas på att det kommer fler filmer! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
[FILM]Hby Ski Team - Get Ready -08 Försläpp+vimeo
Tillbaka
Topp