Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
[FILM] Mathews promo !
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fat-O" data-source="post: 315560" data-attributes="member: 43634"><p>FAAAANNN! vad jag tycker denna sida börjar bli riktigt tråååkig!!! alltid i vart ända j*vla foruminläg ska de vara någon som hackar på någon annans "svar" elelr vad man ska kalla de! tycker de bara blir värre å värre snälla låt andra få tycka de dom tycker å sluta gorma! snälla nån!! varför ska alla göra en tupp av en fjäder (göra en liten sak till stor) !?!? fattar inte... om man tycker de är dåligt så försök ge konstruktiv kretik inte "fan värdelös film" osv.. å sen finns de folk som är bara almänt dryga å bara här för att tycka allt är kasst osv... gillar de värkligen inte....</p><p></p><p>OKEYY!!!! nu till filmen!</p><p></p><p>Tyckte åkningen och klippningen var kanon! (stående ovationer) De som skulle kunna göras bättre var filmningen på vissa klipp.. lite skakiga followcams åså men jag vet dock att de är grymmt svårt att få de oskakigt men men :p =D har dock inte tips för att få de mer oskakigt !! men grymm promo! gillar den skarpt !! BRA GJORT! =D=D</p><p></p><p>O and O</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fat-O, post: 315560, member: 43634"] FAAAANNN! vad jag tycker denna sida börjar bli riktigt tråååkig!!! alltid i vart ända j*vla foruminläg ska de vara någon som hackar på någon annans "svar" elelr vad man ska kalla de! tycker de bara blir värre å värre snälla låt andra få tycka de dom tycker å sluta gorma! snälla nån!! varför ska alla göra en tupp av en fjäder (göra en liten sak till stor) !?!? fattar inte... om man tycker de är dåligt så försök ge konstruktiv kretik inte "fan värdelös film" osv.. å sen finns de folk som är bara almänt dryga å bara här för att tycka allt är kasst osv... gillar de värkligen inte.... OKEYY!!!! nu till filmen! Tyckte åkningen och klippningen var kanon! (stående ovationer) De som skulle kunna göras bättre var filmningen på vissa klipp.. lite skakiga followcams åså men jag vet dock att de är grymmt svårt att få de oskakigt men men :p =D har dock inte tips för att få de mer oskakigt !! men grymm promo! gillar den skarpt !! BRA GJORT! =D=D O and O [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
[FILM] Mathews promo !
Tillbaka
Topp