Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Film musik
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="m1cke83" data-source="post: 315850" data-attributes="member: 74785"><p>Tja,</p><p>Jag håller på att göra ett film klipp, men har så svårt att komma fram till vilken musik jag ska ha. Någon som kan tipsa mig om nå bra hårdrock eller bra hiphop som passar till skid åking??</p><p></p><p>Har musik till dom första 10 minuterna men det är dom sista jag inte hittar nå bra</p><p>1: Rjd2 - The Horror</p><p>2- Rob Zombie - Dragula</p><p>3- Rammstien -Tier</p><p>4 Grits - My life be like</p><p></p><p>Det är låtarna jag har så långt, så några tips om musik som låter liknade med samma flyt!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="m1cke83, post: 315850, member: 74785"] Tja, Jag håller på att göra ett film klipp, men har så svårt att komma fram till vilken musik jag ska ha. Någon som kan tipsa mig om nå bra hårdrock eller bra hiphop som passar till skid åking?? Har musik till dom första 10 minuterna men det är dom sista jag inte hittar nå bra 1: Rjd2 - The Horror 2- Rob Zombie - Dragula 3- Rammstien -Tier 4 Grits - My life be like Det är låtarna jag har så långt, så några tips om musik som låter liknade med samma flyt!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Film musik
Tillbaka
Topp