Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Film: PBS Three
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="WITMatrix" data-source="post: 175040" data-attributes="member: 49214"><p>Jaha...just när man trodde att blades va helt borta! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>+ Redigeringen, gillar när man har en idé från början</p><p>+ Gillade nån vinkel som va filmad ovanifrån</p><p>+ Jose Gonzales</p><p>- Inget stativ</p><p>- Blades</p><p></p><p>Vet inte hur seriösa ni är, men tyckte det va ganska roligt att se...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="WITMatrix, post: 175040, member: 49214"] Jaha...just när man trodde att blades va helt borta! :) + Redigeringen, gillar när man har en idé från början + Gillade nån vinkel som va filmad ovanifrån + Jose Gonzales - Inget stativ - Blades Vet inte hur seriösa ni är, men tyckte det va ganska roligt att se... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Film: PBS Three
Tillbaka
Topp