Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
(FILM) Robin D
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JockeOboy" data-source="post: 305771"><p>okej.. nu när det har kommit fram att d va jag som filma vill ja bara påpeka några saker. </p><p>följande gäller.</p><p>1. första gången ja filma followcam</p><p>2. vi glömde vidvinkeln i lägenheten</p><p>3. jag tkr ändå inte att ja var sämst på followcam. finns andra här på free som är sämre. inga namn nämnes.</p><p>4. vad baardh har sagt om slickiball är ej sant. om ja inte minns helt fel har du din brors hemgjorda läderstring kallingar i ditt rum din mini pitt. rastafarai wannabee jibbah, d e va du e danny boy:P</p><p>5. robin, du åker väldigt bra i denna film. redigeringen är väll ungefär som i min film, d.v.s. billig. musik, du borde åkt till vi flyger. iskallare!!</p><p>6. förväntar mej en kommentar av dej ROBIN i min filmtråd nu!!!</p><p>7. passar även på att göra reklam för min film: Jocke O'boy. kolla in den vettja.</p><p></p><p>bajs.. hehe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JockeOboy, post: 305771"] okej.. nu när det har kommit fram att d va jag som filma vill ja bara påpeka några saker. följande gäller. 1. första gången ja filma followcam 2. vi glömde vidvinkeln i lägenheten 3. jag tkr ändå inte att ja var sämst på followcam. finns andra här på free som är sämre. inga namn nämnes. 4. vad baardh har sagt om slickiball är ej sant. om ja inte minns helt fel har du din brors hemgjorda läderstring kallingar i ditt rum din mini pitt. rastafarai wannabee jibbah, d e va du e danny boy:P 5. robin, du åker väldigt bra i denna film. redigeringen är väll ungefär som i min film, d.v.s. billig. musik, du borde åkt till vi flyger. iskallare!! 6. förväntar mej en kommentar av dej ROBIN i min filmtråd nu!!! 7. passar även på att göra reklam för min film: Jocke O'boy. kolla in den vettja. bajs.. hehe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
(FILM) Robin D
Tillbaka
Topp