Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Film: Snowboard puder åkning i Obergurgl, Österrike.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="whiskeythrottle" data-source="post: 1205683" data-attributes="member: 137827"><p>precis. lite övning. Sen kommunikation när vi filmar tillsammas, hålla ihop för bästa film (gäller väl mest sista åket i slutet på filmen).</p><p>Jag hade gopro 7 black som har bild-stabilisator (från å med gopro5). Brorsan hade en gorpo 4 silver. Båda kamerorna tendera å frysa å man fick rycka ut batteriet för att starta om kameran. 4an krångla mer än 7an. Brorsan tröttna så han låna min 7a i de flesta klippen. </p><p></p><p>På snowboard är det lättare att ha selfie staven framför dig för du håller mest balans med höger hand om du åker regular. Att filma med vänster hand känns weird balansmässigt samtidigt som du inte vet vart kameran pekar. När man åker och filmar neråt i backan måste man ha i tanke att hållas staven så vinkeln blir snett uppifrån och filmar neråt. Annars blire helt fel anser jag. Brorsan hade sönder 3 selfie stavar på 1 vecka. Så köpte big pack från ebay kina till nästa resa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="whiskeythrottle, post: 1205683, member: 137827"] precis. lite övning. Sen kommunikation när vi filmar tillsammas, hålla ihop för bästa film (gäller väl mest sista åket i slutet på filmen). Jag hade gopro 7 black som har bild-stabilisator (från å med gopro5). Brorsan hade en gorpo 4 silver. Båda kamerorna tendera å frysa å man fick rycka ut batteriet för att starta om kameran. 4an krångla mer än 7an. Brorsan tröttna så han låna min 7a i de flesta klippen. På snowboard är det lättare att ha selfie staven framför dig för du håller mest balans med höger hand om du åker regular. Att filma med vänster hand känns weird balansmässigt samtidigt som du inte vet vart kameran pekar. När man åker och filmar neråt i backan måste man ha i tanke att hållas staven så vinkeln blir snett uppifrån och filmar neråt. Annars blire helt fel anser jag. Brorsan hade sönder 3 selfie stavar på 1 vecka. Så köpte big pack från ebay kina till nästa resa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Film: Snowboard puder åkning i Obergurgl, Österrike.
Tillbaka
Topp