Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
FILM: snowboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wolwerin" data-source="post: 235579" data-attributes="member: 68240"><p>de är nästan för gammal att man ar glömt den :D (ps: hans flickvän är snygg!!!)men roligt att se den igen!</p><p></p><p>jag tror att det var 2002 han gorde den, rätta mig om jag har fel. och första försöket så höll han på att bryta nacken tack vare att han missade den vänstra railen och landade på huvudet. och han är en av dom största mannen inom snowboarding trix.</p><p></p><p>och han gorde en backflip med en halv rotation i luften mellan två gp som stog brevid varan och mellanrummet på dom var 412cm och ingen hadde gort ett sådant stunt.</p><p></p><p>mvh//</p><p>wolwerin.</p><p>peace </p><p>obs se up för stavningen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wolwerin, post: 235579, member: 68240"] de är nästan för gammal att man ar glömt den :D (ps: hans flickvän är snygg!!!)men roligt att se den igen! jag tror att det var 2002 han gorde den, rätta mig om jag har fel. och första försöket så höll han på att bryta nacken tack vare att han missade den vänstra railen och landade på huvudet. och han är en av dom största mannen inom snowboarding trix. och han gorde en backflip med en halv rotation i luften mellan två gp som stog brevid varan och mellanrummet på dom var 412cm och ingen hadde gort ett sådant stunt. mvh// wolwerin. peace obs se up för stavningen [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
FILM: snowboard
Tillbaka
Topp