Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
-FILM- Swedification 2 - White Magic
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snoskalle" data-source="post: 209439" data-attributes="member: 44654"><p>Taget från Carleds info....</p><p></p><p>--"Helt seriöst... Jag måste säsonga den här säsongen! </p><p></p><p>Saker som ligger på inköpslistan om cashen rullar in som väntat:</p><p></p><p>- DPskis Lotus 120, flex 2</p><p>- Salomon 914 Lab med 115mm's widebreaks till DP:na...</p><p>- Gröna Norrönabrallor</p><p>- Lavinkit, dvs. sond, spade och tranciever</p><p>- BD-rygga med inbyggd Avalung</p><p>- Salomon Gun-pjäxor årsmod. 05/06</p><p></p><p>Runt 20 lök i utrustning, och då har man inte ens ett liftkort så att man kan åka skidor... Life sucks!"--</p><p></p><p>Mycket snack och lite verkstad skulle jag säga om den här killen! Vi hade swedefication 1 på datorn när vi var ute senast, lättast den film med mest replayvalue av all andra med seriösa filmer! Ni gör ett nice jobb!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snoskalle, post: 209439, member: 44654"] Taget från Carleds info.... --"Helt seriöst... Jag måste säsonga den här säsongen! Saker som ligger på inköpslistan om cashen rullar in som väntat: - DPskis Lotus 120, flex 2 - Salomon 914 Lab med 115mm's widebreaks till DP:na... - Gröna Norrönabrallor - Lavinkit, dvs. sond, spade och tranciever - BD-rygga med inbyggd Avalung - Salomon Gun-pjäxor årsmod. 05/06 Runt 20 lök i utrustning, och då har man inte ens ett liftkort så att man kan åka skidor... Life sucks!"-- Mycket snack och lite verkstad skulle jag säga om den här killen! Vi hade swedefication 1 på datorn när vi var ute senast, lättast den film med mest replayvalue av all andra med seriösa filmer! Ni gör ett nice jobb! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
-FILM- Swedification 2 - White Magic
Tillbaka
Topp