Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
[Film] Värsta Extremhojfilmen från Sverige!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tommy_L" data-source="post: 209675" data-attributes="member: 67156"><p>Ja, den ligger på sporthoj och bilen är en skyline.. Kul att ni gillar den, visst det är ingen skidfilm eller liknande, men det är några klipp som iaf är filmade uppe i åre =). Passade på när vi ändå var där uppe för att köra en uppvisning utanför Holidayclub, ett klipp är utanför kabinbanan m.m.. miljöerna där uppe är coola, berg å sånt, jämfört med här nere i Gävle där det är ganska platt.</p><p>//Tommy</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tommy_L, post: 209675, member: 67156"] Ja, den ligger på sporthoj och bilen är en skyline.. Kul att ni gillar den, visst det är ingen skidfilm eller liknande, men det är några klipp som iaf är filmade uppe i åre =). Passade på när vi ändå var där uppe för att köra en uppvisning utanför Holidayclub, ett klipp är utanför kabinbanan m.m.. miljöerna där uppe är coola, berg å sånt, jämfört med här nere i Gävle där det är ganska platt. //Tommy [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
[Film] Värsta Extremhojfilmen från Sverige!
Tillbaka
Topp