Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
filmkamera
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nilltre" data-source="post: 466795" data-attributes="member: 41419"><p>Fick precis hem en canon hf100. 4500kr inkl frakt från usa. Sjukt nice färger och kvalité på min 42" full hd tv. 16gb minneskort(class 4) kostar fan bara 500kr typ och det räcker till typ 4timmar 1080p tror jag det var.</p><p></p><p>Enda jobbiga är avchd gränsnittet som inte stöds av så många program än. Tror enda som stödjer är sony vegas om man inte vill konvertera innan man redigerar.</p><p></p><p>Men hoppas att det löses nu iom Premier Cs4 kommer i slutet på augusti.</p><p></p><p>Finns rätt många olika fisheye o vidvinkel på ebay till den av varierande kvalité.</p><p></p><p>Dock verkar det som att sökaren inte är den bästa men det blir väl så när det är cmos. Har en panasonic nv gs-250 som funkar mycket bättre när det skakar o sånt. Så som followcam etc. kan jag tänka mig att nv gs-500 är bättre. Men på ett stativ i backen kan inte hf100 vara något annat än underbar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nilltre, post: 466795, member: 41419"] Fick precis hem en canon hf100. 4500kr inkl frakt från usa. Sjukt nice färger och kvalité på min 42" full hd tv. 16gb minneskort(class 4) kostar fan bara 500kr typ och det räcker till typ 4timmar 1080p tror jag det var. Enda jobbiga är avchd gränsnittet som inte stöds av så många program än. Tror enda som stödjer är sony vegas om man inte vill konvertera innan man redigerar. Men hoppas att det löses nu iom Premier Cs4 kommer i slutet på augusti. Finns rätt många olika fisheye o vidvinkel på ebay till den av varierande kvalité. Dock verkar det som att sökaren inte är den bästa men det blir väl så när det är cmos. Har en panasonic nv gs-250 som funkar mycket bättre när det skakar o sånt. Så som followcam etc. kan jag tänka mig att nv gs-500 är bättre. Men på ett stativ i backen kan inte hf100 vara något annat än underbar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
filmkamera
Tillbaka
Topp